eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa autorskie - co z zrobić aby móc wykazać w przyszłości ze jest się autorem › Re: prawa autorskie - co z zrobić aby móc wykazać w przyszłości ze jest się autorem
    From: Paweł <p...@b...spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa autorskie - co z zrobić aby móc wykazać w przyszłości ze jest
    się autorem
    Date: Tue, 13 Nov 2007 12:38:23 +0100

    Roman Rumpel pisze:
    > A dlaczego masz te wątpliwości? Gdzie w p.a. jest mowa o tym, ze może
    > istnieć tylko jedna kopia kodu źródłowego?

    Nigdzie nie jest napisane, że może istnieć jedna kopia. Tylko
    zastanawiało mnie czy posiadanie kodu źródłowego programu do którego nie
    posiadam majtkowych praw autorskich będzie legalne.

    > Programy komputerowe są chronione w pOlsce jak utwory literackie. Jeżlei
    > sprzedasz wydawcnictwu autorsie prawa majątowe do utworu, to już ie
    > mozesz Twoim zdaniem mieć kopii napisanej przze siebie książki na
    > kkomputerze/ w rękopisie/ksero/maszynopisie/whatever?
    > Oczywiście możesz i nic właścicielowi praw, który je od ciebi kupił do tego

    Rzeczywiście nie doczytałem art. 74.

    Czyli mogę posiadać kopię, tylko nie mogę dalej rozpowszechniać tego kodu?

    Paweł