eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa autorskie - co z zrobić aby móc wykazać w przyszłości ze jest się autorem › Re: prawa autorskie - co z zrobić aby móc wykazać w przyszłości ze jest się autorem
  • Data: 2007-11-13 18:11:19
    Temat: Re: prawa autorskie - co z zrobić aby móc wykazać w przyszłości ze jest się autorem
    Od: Marcin <m...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł pisze:
    > Na podstawie umowy o pracę tworze dla swojego pracodawcy strony
    > internetowe. Oczywiście majątkowe prawa autorskie przechodzą na
    > pracodawce, przy mnie pozostają osobiste prawa autorskie.
    >
    > Co zrobić, aby móc w przyszłości wykazać, że jestem autorem danej strony
    > - tworzę kod PHP, JavaScript, HTML (czyli coś co można określić jako
    > program komputerowy?. Grafika do stron nie jest moim dziełem.
    >
    > Oczywiście w konie strony, umieszczam odpowiednie znaczniki informujące
    > iż to ja jestem autorem. Jednak mam uzasadnioną obawę, że wszelkie
> [...]

    Może z innej beczki : Ukryj w kodzie niejawną (ale łatwą do odkodowania)
    informację że jesteś autorem. Najlepiej w kilku miejscach i w różny
    sposób. W razie sprawy sądowej kod przemówi sam za siebie ;-)

    PS. Nie mam tu na myśli "bomby" która np. zablokuje działanie programu
    tylko jakieś sprytne nieszkodliwe info.

    Pozdrawiam
    Marcin.