eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa autorskie - co z zrobić aby móc wykazać w przyszłości ze jest się autorem › Re: prawa autorskie - co z zrobić aby móc wykazać w przyszłości ze jest się autorem
  • Data: 2007-11-13 22:52:52
    Temat: Re: prawa autorskie - co z zrobić aby móc wykazać w przyszłości ze jest się autorem
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Paweł <p...@b...spamu.pl> writes:

    > Ciekawa metoda, zwłaszcza, że łatwa do zastosowania.

    I tania. Wymyśliłem na poczekaniu, właśnie na podstawie sposobu
    zastosowanego przy rozwiązywaniu sporu SCO a Linux.

    > Można skorzystać z konta na Gmail + aplikacji która pozwala używać
    > te konto jak zwykły dysk. Wtedy pozostaje tylko kopiowanie z folderu
    > do folderu i po sprawie.

    Chodzi przede wszystkim o pewność, że nikt inny poza dostawcą konta
    poczty elektronicznej nie ma wpływu na zapisaną w nagłówkach listu
    datę otrzymania listu. Wówczas decydującą wartość dowodową ma właśnie
    zapisana w nagłówku listu data pojawienia się tego listu w skrzynce.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl