eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa autorskie - co z zrobić aby móc wykazać w przyszłości ze jest się autorem › Re: prawa autorskie - co z zrobić aby móc wykazać w przyszłości ze jest się autorem
  • Data: 2007-11-13 14:21:30
    Temat: Re: prawa autorskie - co z zrobić aby móc wykazać w przyszłości ze jest się autorem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Nov 2007, Jotte wrote:

    > W wiadomości news:fhc2bf$pm6$1@news.dialog.net.pl Paweł

    > Nie możesz go sprzedać (jako całości) komuś innemu.
    > BTW - ciekawe jak wyglądać będzie wykorzystanie w innych realizacjach jakichś
    > części sprzedanego kodu (np. kompletnych modułów).

    IMO to zależy, co sprzeda i na jakich warunkach :)

    "Wszystkich praw" (pisząc w uproszczeniu, czyli z ich wymienieniem), "do
    wszystkiego" oraz "na wyłączność" to IMO zwyczajnie nie wolno później
    już wykorzystywać do niczego i basta.
    Po takiej nauczce piszący na przyszłość twardo negocjuje, że biblioteki
    licencjonuje się z prawem do modyfikacji, powielania i czego tam sobie
    nabywca życzy, ale bez wyłączności.

    pzdr, Gotfryd