  • Data: 2007-08-02 11:03:51
    Temat: Re: praktyki kanarów. Jak to jest wg prawa?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) napisał(a):

    > Powiedz to w IC z Warszawy do Krakowa będąc w okolicach Kielc (czy gdzie on
    > tam leci) - na pewno nie będą chcieli Cię porywać i zatrzymają pociąg żeby
    > Cię wysadzić ;-)

    tam posciag zmienia z gory ustalona trase w trakcie jazy jezeli ktos
    odmowi podania danych osobowych? wow nie wiedzialem.

    > Jakie pozbawienie wolności skoro sam wsiadłeś do autobusu zawierając umowę,
    > a zrezygnować z niej możesz dopiero na przystanku bo taki jest zapis w
    > ustawie?

    po pierwsze nie pisz mi tak jest w ustawie a podawaj cytaty z ustawy , a
    po drugie zadna (k. mac) umowa nie moze stac ponad prawem karnym, nikt
    ni ema prawa zmuszac kogos do okrsslonych dzialan (a mozna to robic
    biernie) pozbawiajac tym samym czlowieka wolnosci.
    Kanar jedynie ma przez prawo dozwolona mozliwosc ujecia obywatelksiego
    (czyli zatrzymania takiej osoby) a nie wozenia jej gdzie bedzie chcial,
    i zadania opaty za zmiane trasy autobusu ktora
    1. jest wynikem zadania konduktora a nie zlapanego (zadasz wiec oplaty z
    ausluge ktora kanar sobie zazyczyl)
    2. RObert juz napisal, "Nie ma żadnego związku przyczynowo-skutkowego
    pomiędzy nieposiadaniem biletu przez pasażera, a koniecznością zmiany
    trasy przejazdu autobusu."

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.