  • Data: 2007-08-01 13:45:07
    Temat: Re: praktyki kanarów. Jak to jest wg prawa?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Aug 2007 12:10:30 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):

    > zadam wyjscia na najblizszym pzystanku i wezwnai policji, kanar
    > bezprawnie mnie zatrzymuej w autobusie i powoduje zmiane trasy, zmuszjac
    > mnie do zaplaty za usluge ktorej nie zamowilem, nadal nie widze podstawy.

    Nie masz nic do gadania - oni Cię nie porywają tylko zwracają się do
    Policji - a że robią to razem z całym autobusem to inna sprawa.
    A że Cię nie wypuszczają to normalne - poza przystankiem kierowca
    nie musi otwierać drzwi ;-)
    Co do opłaty do ustawa przewiduje sporą dowolność - szczegóły mogą
    być w rozporządzeniu ministra którego nie znalazłem - więc taka opłata
    może być ok (choć nie musi).

    Pozdrawiam,
    Henry