  • Data: 2007-08-01 20:05:17
    Temat: Re: praktyki kanarów. Jak to jest wg prawa?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 1 Aug 2007, Sebcio wrote:

    > Jeszcze raz zastanów się nad swoim rozumowaniem, bo prowadzi ona do
    > obarczenia winą dziewczyny, która rzuciła faceta i który to z JEJ POWODU
    > popełnia samobójstwo.

    O jakiej WINIE Ty nam piszesz?
    Przecież nie ma mowy o środku karnym - kara umowna na pewno takim
    nie jest.
    A co do odszkodowania (a raczej zadośćuczynienia) "z powodu rzucenia" to
    nie byłbym pewien, czy nie dałoby się zawrzeć umowy narzeczeńskiej ;>

    Ja się z dalszego przerzucania argumentami wypisuję i życzę powodzenia:
    jak wygrasz przez SN/TK/ETPC/MTS (bo nie wątpię że przewoźnicy będą apelować
    aż do "samej góry") sprawę o "zapłacenie za podwiezienie na Policję"
    to daj znać na grupę, douczymy się gdzie to Ty miałeś rację.

    pzdr, Gotfryd