  • Data: 2010-05-07 17:46:41
    Temat: Re: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Maj, 17:52, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Ja wiem o czym mówię, znam też prawo dotyczące tej dziedziny.
    > To nas różni.

    Juz nie badz smieszny. W zadnym momencie dyskusja ta nie byla o
    przepisach prawa czy o prawie co do zasady (chociaz z Twojej strony
    padaly argumenty). Ja sie nie wypowiadalem o przepisach - ja sie
    wypowiadalem o swiatopogladzie. Nie wypowiadalem sie o prawie i nie
    kwestionowalem zadnych przepisow. Tylko zasade finansowania wielu
    rzeczy z budzetu, ktore nie powinny byc finansowane z tego budzetu.

    Ty zas zyjesz w troche innym swiecie - ciagle pytasz sie czy ja
    rozumiem, ze jest "tak a tak", ze to "norma", czy "takie sa przepisy".
    Ja Ci tlumacze, ze ja to wiem rozumiem etc. tylko tego nie akceptuje i
    uwazam, ze powinno byc inaczej. I juz.

    Po prostu dla Ciebie sa tylko mozliwosci: albo ktos ma wiedze, jest
    absolutem intelektualnym i w zwiazku z tym ma takie zdanie jak Ty,
    albo ktos jest glupi, niedouczony, nic nie rozumie i w zwiazku z tym
    ma inne zdanie. Ale przeciez nie dyskutujemy tu o matematyce czy
    fizyce gdzie mozna uznac istnienie pewnych uniwersalnych i
    niezmiennych prawd - i ich znajomosc lub nie wplywa na dalsze
    rozumowanie (przy czym nieznajomosc generuje bledne rozumowanie).
    Tylko rozmawiamy o pogladach na kwestie spoleczne, polityczne i
    ekonomiczne - i nie ma tu jedynej slusznej i wlasciwej odpowiedzi.
    Dodatkowo widze historyczna czy prawnicza ma tu juz drugorzedne
    znaczenie. Poglad np. ze panstwo powinno miec bardzo socjalny
    charakter czy panstwo powinno miec bardzo liberalny charakter nie
    wynika z znajomosci historii zwiazkow zawodowych czy kodeksu pracy
    wraz z orzecznictwem, a jest wypadkowa 1000 innych rzeczy.

    W jakis dziwny bezsensowny sposob probujesz wykazac, ze Twoj poglad iz
    posrednie/bezposrednie finansowanie np. zwiazkow zawodowych
    niewielkimi kwotami z budzetu panstwa nie jest problemem jest sluszny
    BO TY ZNASZ prawo pracy. Ale co ma piernik do wiatraka? :)