eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopraca dla fachowca › Re: praca dla fachowca ["Nie wiedziałeś" o policyjnych torturach? Nadajesz się w dyrektory (Strzegomia)]
  • Data: 2018-12-26 14:39:28
    Temat: Re: praca dla fachowca ["Nie wiedziałeś" o policyjnych torturach? Nadajesz się w dyrektory (Strzegomia)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 26-12-18 o 00:26, A. Filip pisze:
    > [...]
    >
    > I dlatego nie powinieneś nigdy móc orzekać. Osądzasz nawet nie znając
    > faktów. [...]

    Proszę bardzo: Z Okazji Świąt (złośliwie) Życzę Policji i Policjantom
    formalnego sądowego orzeczenia że to co robiła policyjna banda czworga
    na nagraniu w ciemnej łazience komisariatu (i nie tylko) to jet to czego
    po policjantach społeczeństwo powinno się spodziewać w ramach pełnienia
    ich obowiązków. Że to coś co pozostanie (całkowicie) bezkarne w ramach
    zachęty do naśladownictwa w ramach ciągłego policyjnego współzawodnictwa
    o jak najwyższą skuteczność.

    Jak Bóg chce kogoś pokarać to spełnia jego prośby. A niech policyjne
    prośby o bezkarność dla (tych) policyjnych katów spełni. Policja i
    policjanci przecież na to bardzo zasługują, nieprawdaż?

    --
    A. Filip