eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopraca dla fachowca › Re: praca dla fachowca ["Nie wiedziałeś" o policyjnych torturach? Nadajesz się w dyrektory (Strzegomia)]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praca dla fachowca ["Nie wiedziałeś" o policyjnych torturach? Nadajesz
    się w dyrektory (Strzegomia)]
    Date: Wed, 26 Dec 2018 00:26:10 +0100 (CET)
    <5c1e9d7f$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c1ea49d$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c1eaa3f$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c1eb072$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5c1f8dd3$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5c20027b$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <pvu8dq$63b$1@news.icm.edu.pl> <a...@w...eu>
    <5c22b034$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Jest to jedna z wielu możliwości.

    No to walnij do kurwy nędzy twoim zdaniem najkorzystniejszą
    interpretacje całości zachowań "do obrony" dla policyjnych "mistrzów"
    katowskich. Ja nie sądzę że zarzut zabójstwa miałby znaczące szanse
    utrzymać się przez cały cyrk sądowy. Jest do wyboru: pobicie ze
    skutkiem śmiertelnym, wymuszanie zeznań (KK246), pobicie, itp/itd.

    Czemuś "dość znaczącemu" ci jak dla mnie "zwyrodnialcy w policyjnych
    mundurach" muszą być winni. Dla mnie wątpliwe jest wyłącznie jak silne
    zarzuty "przyklepie" sąd po kilku latach procesów, apelacji i kasacji.
    Jak dla mnie jakikolwiek wyrok poniżej 5 lat dla członków policyjnej
    bandy czworga będzie *ciężką* obrazą mojego poczucia sprawiedliwości.

    A to czy ten polityczny [...] który dał posadę dyrektora nadaje się na
    burmistrza rozstrzygną wyborcy Strzegomia w roku 2022.
    _Prawo_ tego nie zabrania ale "Nie wszystko się godzi co wolno".

    --
    A. Filip