  • Data: 2018-12-26 13:08:22
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-12-18 o 23:59, Budzik pisze:

    > Ale co to ma wspolnego z omawianymi sytuacjami?

    Wszystko.Pr5zesłuchanie, to czynność procesowa. Dość dokładnie opisana w
    prawie. Ten kawałek z filmu z tasera nie ma nic wspólnego z przesłuchaniem.

    > Alez oczywiscie ze twoja! I mało tego, moim zdaniem, jezeli coś uznałbys
    > za nie tylko głupie ale rowniez niebezpieczne dla obywatela czy niezgodne
    > z twoim moralnym poczuciem uczciwosci to imo powinienes zaprotestowac.
    > Tak po ludzku!

    Na podstawie tego wyrwanego z kontekstu filmiku nie jestem absolutnie
    nic uznać. Nie widzę zatem powodu do protestowania. Prędzej protestuję
    przeciwko hejtowaniu ludzi przez osoby, którym WYDAJE SIĘ, że czegoś bronią.

    > Ano to ze pomimo łamania prawa, udało się cos oddolnie zmienic pokazujac
    > jednosc policjantów. Wiec jeżeli sa przepisy dotyczace łatwego
    > wymigiwania sie od pobiecia obywatela to moze tez dobrzy policjanci
    > powinni sie zjednoczyc w celu zmiany tych przepisów?

    Przeczytałeś to co, ja napisałem? Napewno? Jeśli tak sądzisz, to
    przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem.

    > Swoja szosa jeżeli sie nie udało w sprawie podwyzek, to w sumei szacun
    > dla rzadu, ze tak to ubrał w piekne słówka. Czemu przeszedł ten pozytywny
    > komunikat?
    > W sadach tez zwiazkowcy jakos dali sie przekonac i sprzedali swoich
    > członków. Az jestem ciekawy czy za chwile nie zmienia sie władze sadowych
    > zwiazków i protest sie nie powtorzy.

    To już jest temat na osobny długi wątek nie mający nic wspólnego z prawem.