    Subject: Re: praca dla fachowca
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5c200369$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c203c2d$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c20aba4$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c20b1cc$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c21428b$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <1cm3ovpag0y34$.2n429b0dac9i$.dlg@40tude.net>
    <5c223427$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c224b6d$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c228113$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: Sonn <x...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 26 Dec 2018 22:55:18 +0100

    W dniu 2018-12-25 o 23:59, Budzik pisze:

    > Swoja szosa jeżeli sie nie udało w sprawie podwyzek, to w sumei szacun
    > dla rzadu, ze tak to ubrał w piekne słówka. Czemu przeszedł ten pozytywny
    > komunikat?

    Bo rząd, a zwłaszcza ten, to zwykłe post-gomułkowsk-goebbelsowskie
    chuje, a naród (przynajmniej jego znaczna część) to zwykli debile
    łykający neokomunistyczną propagandę, w której "socjalizm" zamieniono na
    "patriotyzm"

    > W sadach tez zwiazkowcy jakos dali sie przekonac i sprzedali swoich
    > członków. Az jestem ciekawy czy za chwile nie zmienia sie władze sadowych
    > zwiazków i protest sie nie powtorzy.

    Akurat obecne związki zawodowe, policyjne, prokuratorskie i sądowe, to
    zwykłe rządowe kurwy.

    Cytat z ostatniego pisma ZZPiPPRP:
    "Akcja protestacyjna jest wyrazem poparcia dla działań Ministra
    Sprawiedliwości..."

    Kurwa, Bareja by tego nie wymyślił. Akcja protestacyjna z postulatami
    płacowymi jako wyraz poparcia dla działań ministra który nie daje
    pieniędzy. OPZZ za komuny przy nich to był pikuś.

    --
    Sonn