  • Data: 2018-12-22 06:03:02
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-21, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Problemem pozostaje to, że dokąd nie zapadnie wyrok, to nie wiadomo, czy
    > zabiłeś. W tym wypadku nie było to wcale oczywiste, a przynajmniej tak
    > uznano i tyle dyskusji na ten temat z mojej trony, bo przedmiotem
    > dyskusji tu nie było, czy Stachowiaka zamordowano, czy nie, tylko czy
    > były Komendant może być Dyrektorem.

    Nagrano dupków znęcających się nad Stachowiakiem w kiblu. Nie musieli go
    zabić. To co zrobili, przecież jest bezspornie niezgodne z prawem, a
    policjantów wyrzuca się ze służby za mniejsze chece.

    Teraz pytanie, czy to co tam się działo pozostawało w jakimkolwiek
    związku z obowiązkami komendatna. Czy wiedział co w tym kiblu się
    działo i nie zadziałał jak powinien? Czy zdarzały się za jego
    komendantowania inne hece? Czy swoimi działaniami w jakikolwiek sposób
    przyczynił się (np. tolerując wcześniej pomniejsze przegięcia) do tego,
    że ta cała draka miała miejsce? Jeśli na którekolwiek z tych pytań
    odpowiedź brzmi - tak, to, jeśli jest to bezsporne (lub orzeczone
    wyrokiem), to polecieć był powinien i nikt na co bardziej
    odpowiedzialnym kierowniczym stanowisku zatrudnić go nie powinien.

    --
    Marcin