eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopozwac sklep!!! jak?Re: pozwac sklep!!! jak?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Paweł S" <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pozwac sklep!!! jak?
    Date: Sun, 13 Jan 2002 22:31:32 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 47
    Message-ID: <a1sud3$lsr$1@news.tpi.pl>
    References: <a1srns$reu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa166.mikolow.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1010957541 22427 217.96.210.166 (13 Jan 2002 21:32:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Jan 2002 21:32:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:80534
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    > Jakis czas temu oddalem monitor do sklepu w celu naprawy usterki. Czekalem
    i
    > czekalem, dzwonilem do firmy i znowu czekalem. Minelo 6 tyg. i dalej go
    nie
    <wycięte>
    > - Dzwonilem do autoryzowany serwis do ktorego podobno trafil moj monitor i
    > dowiedzialem sie ze nigdy go tam nie bylo?!

    Ktoś napisał na innej grupie coś takiego - dotyczący reklamowania sprzętu.
    Mam nadzieje że pomoże.


    Ja zawsze zatalwiam takie sprawy. Klocilem sie kilka lat temu
    przez 1h o karte muzyczna w supermarkecie. Nic nie dalo.

    Trzeba przyniesc pismo w dwoch kopiach. Piszesz, ze "zgodnie
    z roczna rekojmia ZADASZ wymiany wadliwego towaru". Opisujesz
    co to jest. Na koniec dodajesz "Jesli z jakichkolwiek powodow
    moja reklamacja nie zostanie pozytywnie rozpatrzona domagam
    sie pisemnego uzasadnienia bedacego dla mnie podstawa
    dalszego dochodzenia swoich praw." Maja 14 dni - zgodnie z
    ustawa.

    Sklep musi przyjac to pismo i pod kopia zrobic ci
    pieczatke i parafke ze przyjeli lub jesli maja swoje formularze
    to zadasz aby sobie przepisali to pismo.

    Nie ma sil aby nie pomoglo. Jak sie wciagnalem to kilku
    kumplom pomoglem juz w wymianie kilku rzeczy. Wszystkie
    sklepy sie mnie przestraszyly !!! Kazdy sie poddal moim zadaniom!

    ***************
    > Ja zawsze zatalwiam takie sprawy. Klocilem sie kilka lat temu
    > przez 1h o karte muzyczna w supermarkecie. Nic nie dalo.

    Oczywiscie pismo pomoglo i zwrocili mi pieniadze za muzyczna
    Zgodnie z rekojmia mozesz zadac wymiany lub zwrotu pieniedzy i
    co wybierasz jest tylko twoja suwerenna decyzja.


    PS. Sądy z tego co wiem, są strasznie przeciążone. Długo musiałbyś sie
    procesować, nie warto...

    Pozdrawiam Paweł S.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1