eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopozwac sklep!!! jak?Re: pozwac sklep!!! jak?
  • Data: 2002-01-13 22:51:47
    Temat: Re: pozwac sklep!!! jak?
    Od: "PDL" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Napisać pismo do PIHu, z kopią do sklepu.
    PIH jak to zazwyczaj się dzieje w takim kraju jak Nasz, lubi gnębić
    przedsiębiorstw, przez co "migiem" zajmie się sprawą i zaprosi właścicieli
    do rozmów i wytłumaczenia całej sytuacji. Jak się okaże że klient ma rację
    (groźi kara do 5000zł).
    Zapewniam że żaden właściciel (sam jestem) nie ma czasu na takie pierd...y,
    przez co oczywiście postara się załatwić sprawę przed spotkaniem, aby klient
    wycofał "oskarżenie".

    Ktoś tu pisał że sklepy się jego boją....bzdet. Po prostu te sklepy w
    których coś "załatwiał" nie chcieli się handryczyć z Nim.
    pozdrawiam
    pdl

    Użytkownik "o...@p...onet.pl" <f...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:a1srns$reu$1@news.onet.pl...
    > Jakis czas temu oddalem monitor do sklepu w celu naprawy usterki. Czekalem
    i
    > czekalem, dzwonilem do firmy i znowu czekalem. Minelo 6 tyg. i dalej go
    nie
    > mialem. Poniewaz mialem wazna prace do zrobienia (jestem grafikiem
    > komputerowym) zadzwonilem i zazadalem zwrotu monitora. Powiedzieli: OK,
    ale
    > monitor nie jest jeszcze naprawiony. Odebralem go razem z kartka iz
    > zobowiazuja sie do odboru go odemnie na wlasny koszt i dostarczeniu do
    > serwisu.
    > Przybyli, wzieli monitor. Znowu karteczka gdzie napisali ze naprawa bedzie
    > trwala 2 tygodnie. I znowu czekam dzwonie i czekam. Za kazdym telefonem
    > obiecuja ze juz za kilka dni, ale monitora dalej nie mam (i to juz znowu 6
    > tyg).
    >
    >
    > I TU PRZECHODZIMY DO SEDNA
    > Zdenerwowalem sie ta cala sytulacja. Poinformowałem sklep ze jesli nie
    > wywiaza sie z umowy gwarancyjnej (nowy monitor, zwrot pieniedzy lub
    > naprawiony monitor) do konca tygodnia kieruje sprawe do sadu.
    >
    > I tu moje pytania
    > 1. Czy do tego jest mi niezbędny prawnik? – chodzi o koszty -:(
    > 2. Czy taki pozew jest skomplikowany?
    > 3. Gdzie mam zlozyc pozew? – jestem z Opola a sklep jest we Wroclawiu
    > 4. Czy tak sprawe moge przegrac?
    > 5. Jak długo sie czeka na rozprawe? – (termin gwarancji mija w maju)
    >
    >
    > Dodatkowe informacje:
    > - Monitor sluzy mi do pracy i nie należy do tanich (kosztowal 3000zl).
    > - Za drugim razem dali mi monitor zastepczy ale o jakosc co najmniej
    > tragicznej a na pewno nie wystarczajacej do mojej pracy. W związku tym
    > zmuszony bylem odstapic od wykonania co najmniej jednej pracy wymagajacej
    > dobrego odwzorowania barw – czyli stracilem pienazki : (
    > - Czy moze byc problemem iz w gwarancji jest punkt: „…warunkiem uznania
    > reklamacji jest ….dostarczenie w oryginalnym opakowaniu…” a takiego nie
    > posiadam (monitor mimo to wzieto ode mnie). Sklep powolywal sie tu na
    serwis
    > do ktorego to wysylaja, ale tam przeczytalem "...W razie braku opakowania
    > fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi Reklamujący".
    > Czyli autoryzowany serwis przyjmie go.
    > - Nastpeny punkt mowi: termin gwarancji 14 dni….. mozliwos przedłużenia
    > terminu za pisemna zgoda – niczego takiego nie podpisywałem
    > - Dzwonilem do autoryzowany serwis do ktorego podobno trafil moj monitor i
    > dowiedzialem sie ze nigdy go tam nie bylo?!
    >
    > To wszystko
    >
    > Z gory dziekuje za wszekie informacje
    > Krzysztof Gackowski
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1