  • Data: 2005-11-17 16:20:20
    Temat: Re: pozew z TPSA o skutki bezprawnej zmianypreselskcji - HELP
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon napisał(a):

    > Dokadnie tak. Mam nadzieje, ze sad sie do tego przychyli.

    Możesz jeszcze dorzucić Art. 72 PT.
    1. Abonent będący stroną umowy z dostawcą usług zapewniającym
    przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telefonicznej operatora o
    znaczącej pozycji rynkowej może wybrać dowolnego dostawcę publicznie
    dostępnych usług telefonicznych, którego usługi są dostępne w
    połączonych sieciach.

    2. Z tytułu dokonania wyboru dostawcy publicznie dostępnych usług
    telefonicznych, o którym mowa w ust. 1, nie przysługuje roszczenie w
    stosunku do abonenta.

    A te 70 % mozna podciągnąć pod jakies nieokreślone roszczenie ;-)

    M.