  • Data: 2005-11-18 07:57:03
    Temat: Re: pozew z TPSA o skutki bezprawnej zmianypreselskcji - HELP
    Od: "Szymon" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > art. 105

    Ale do ISDN to chyba nie ma zastosowania...?

    No nic, zażyczyłem sobie 1836 zł jako odpowiednik 9 miesięcy dzwonienia 18h
    po 0,30 zł -95zł(abo) -25zł (jako ekwiwalent dzwonienia poza ryczałtem).
    Normalnie miesięcznie na fakturach miałem od 24 do 28h miesięcznie na
    lokalne i MM.
    Wyliczona suma jest to podobna suma do tej, jaka wynikałaby z art. 105
    gdybym miał analog a nie ISDN i to w oparciu tylko o samo abo a nie
    rzeczywistą wartość rachunków (te były ok 60% wyżssze).
    Oba te wyliczenia przytoczyłem w uzasadnieniu do pozawu.
    Mogę tak?
    Pozdrawiam i dziękuję
    Szymon