  • Data: 2005-11-17 16:13:28
    Temat: Re: pozew z TPSA o skutki bezprawnej zmianypreselskcji - HELP
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon napisał(a):

> [...]

    To jest w sumie ważne, bo jedna sprawa to to, że TY ich ciągasz po
    sądach o zadłużenie VIII/IX a jakby odrębną jest zadłużenie wynikające z
    wg nich nieuprawnionego odliczenia kwoty marcowej. Po to, żeby
    zapłacić kwotę bezsporną, trzeba reklamować.
    O ile się nie mylę, to możesz reklamować nawet w tej chwili :-)tylko nie
    wiem czy to "polityczne" Chyba lepiej sprawdzić, czy wcześniej
    reklamowałeś ten rachunek.

    > jakos tak, ale o tamto nikt sie nie ciskal az do dzis i nie pamietam. Spor
    > jest o co innego.
    Ale oni rzucają się również o marzec. właściwie, to zastanawiłbym się,
    czy nie upierać się przy tym, że marzec to inna sprawa a tobie chodzi o
    VII/VIII i zasady a marzec odłożyć na potem -i nie pozwolić im go
    poruszać. :-)

    > tak,ale nie za luty a za VIII/IX. luty to pretekst, ze cos tam zaplacilem
    > uznajac dlug.

    Nie, no pisałeś, że za luty coś zapłaciłeś, co sam sobie obliczyłeś.
    czyli - obliczyłeś kwotę bezsporną za luty i ją zapłaciłeś.
    Tyle, że jezeli nie reklamujesz - to musisz płacić całość

    MAc