    From: DonWito <q...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrzebna porada
    Date: Thu, 17 Aug 2006 08:09:28 +0200

    Dnia Wed, 16 Aug 2006 23:40:28 +0200, Sławek napisał(a):

    > to byl tylko ten jeden telefon powiedzial mu to co napisalem i sie wylaczyl,
    > a gosc do niego dzwonil ale kolega nie odbieral, rano do kolegi wyslal smsa
    > ze mu grozil a to jest artykul 190 kk i ze sie chce z nim umowic i wyjasnic
    > ta sytuacje, ale kolega tez na te smsy nie odpisywal bo stwierdzil ze mnie
    > ma o czy z tym czlowiekiem gadac

    Na moje ślepe oko, to szanse na to, że gość ma tą jedną rozmowę
    nagraną są zerowe. Pewnie spodziewał się, że to "ukochana" dzwoni.
    Potem chciał się spotkać, i pewnie wtedy zamierzał sobie ponagrywać
    co ciekawsze kawałki z gróźb męża. Ale spotkania i innych kontaktów
    nie było, więc nie ma nic, ma tylko swoje zeznania. A koleżanka z
    mężem mają liczne dowody (choćby z billingów, a może i same smsy
    zostały), że skarżący szukał kontaktów z tą panią. Ja bym
    twierdził spokojnie, że skarżącemu się coś pomyliło. "Owszem,
    dzwoniłem, bo od wielu miesięcy nękał moją żonę. Byłem bardzo
    zazdrosny i niespokojny i powiedziałem mu, że jak się nie odczepi, to
    *mnie* szlag trafi. Ten pan się po prostu przesłyszał..."

    Ale to wszystko na moje ślepe, nieprawnicze oko ;)

    pozdr
    dw.

    --
    Adres mail z nagłówka zakodowany w ROT13 :)