  • Data: 2006-08-17 08:20:51
    Temat: Re: potrzebna porada
    Od: no1 <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Angie napisał(a):
    > Użytkownik "no1" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A pomyslales ze do tego tanga trzeba dwojga? Facet zamiast rzucac sie do
    > goscia powinien spionizowac wlasna zone bo stara madrosc ludowa mowi, ze jak
    > suka nie da to pies nie wezmie. Ciekawe skad np ow natret mial nr komorki
    > tej niby wiernej? Poza tym bez kitu - sama jestem kobieta i uwazam, ze sa
    > naprawde szybkie i skuteczniejsze sposoby splawiania jakiegos palanta, niz
    > dawanie mu swojego nr komorki, przechodzenie z nim na ty i umawianie sie z
    > nim na kawe. Ta jej wersja jest raczej wymyslona szybko na uzytek meza,
> [...]

    całkowicie się z tobą zgadzam. nie chciałem się wgłębiać akurat w ten
    problem, bo sam zauważyłem że coś tu nie gra jak zaczęła być mowa o sms,
    ale tak naprawdę sytuacja mogłaby być całkowicie inna, a konsekwencje
    zastraszenia będą te same. więc pytam, czy się mocno mylę, że broniący
    się w tym kraju musi się bać, że pójdzie do paki gdy chce odrobiny
    sprawiedliwości? chyba żaden kraj nie jest tak porąbany jak ten.

    ps. dzięki za uświadomienie mnie.a jednak "baby trzeba trzymać krótko":))