  • Data: 2007-11-20 23:39:06
    Temat: Re: potrącenie rowezysty
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fhvhh0$dta$1@news.dialog.net.pl...

    > Trzeba udowodnić/wykazać, że to prawo jest niezgodne z prawem nadrzędnym.
    > Byle burmistrz z Koziej Wólki jest organem władzy jakiegoś tam stopnia.
    > Byle Marcin Wasilewski nie jest organem niczego.
    > Dlatego właśnie tak jest, jak napisałem.

    Widzisz, to działa trochę inaczej, jeśli burmistrz Koziej Wółki, wydaje
    niekorzystną dla mnie decyzję, niezgodną z ustawą, natomiast zgodną z prawem
    miejscowym, to ja się od niej odwołuję, podaję podstawę prawną i to
    wszystko. Na pewno w tym celu nie muszę żadnego prawa miejscowego zaskarżać.
    Ja zwyczajnie odwołuje się od decyzji, natomiast niezgodnością jako taką z
    aktami wyższego rzędu, to już się sam sąd zajmie z urzędu.