  • Date: Fri, 16 Nov 2007 17:29:35 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie rowezysty

    Steel wrote:

    > Tyle ze pisales wczesniej ze "Ale z tego, co zrozumiałem z opisu,
    > rowerzystka jechała sobie chodnikiem, który w którymś momencie przecinał
    > dojazd do posesji (czyli nie droga - w rozumieniu przepisów)"

    Rany, czepiasz się upierdliwie. Niech ci będzie, że była to "taka droga,
    z której jak wyjeżdżasz, to się włączasz do ruchu".

    Niektórym trzeba wszystko przeliterować...

    [ciach]

    > Z tego wynika jednoznacznie ze jesli mial wspominany pas asfaltu mial wiecej
    > jak 20m to BYL droga tyle ze _twarda_ (jesli nie byl takze droga tyle, ze
    > _gruntowa_)! Jesli mial chodnik to juz byl droga w pelnym tego slowa
    > znaczeniu.

    Ale jeśli był tylko dojazdem do posesji, to formalnie wjeżdżając w nią
    kierujący samochodem wyłączał się z ruchu.

    > tak czy siak wychodzi na to, ze rowerzystka przecinala _jezdnie_ a wiec
    > musiala to byc droga!

    Cała autostrada nawet...

    > jak na razie Ty sie osmieszasz, twierdzac ze to nie byla droga, w to co
    > skrecal autor watku!
    >
    > Wez juz sobie daruj... wiem ze jestes z tych co wszystko wiedza najlepiej.
    >
    > Pozdrawiam

    Tia... Najpierw atak personalny, a potem pozdrowienia - cholerny
    hipokryta z ciebie wyłazi.