  • Data: 2005-01-26 09:26:37
    Temat: Re: potracenie rowerzysty
    Od: "sebastian" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Johnson" <J...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:ct7ila$f7h$1@news.onet.pl...

    > Od razu mówię że nie jestem biegłym, ale podany przez ciebie stan
    > faktyczny mnie nie przekonujue.
    >
    > Samochód jedzie zbyt szybko (około 11 m/s)- czyli rowerzystę mijasz przez
    > około 1/5 sekundy - by miajac rowerzystę w odległości 1,5 m zdążył się
    > ten rowerzysta przemieścić o te połota metra - przez 1/5 sekundy moze się
    > przemieścić góra 1 m (jeżeli jedzie 18 km/h - a starszego człowieka o to
    > bym nie podejrzewał.

    (ciach)

    z matematyki zdales
    ale gdzie tutaj czynnik ludzki liczac decysekundy zapominasz o czasie
    reakcji
    nie ma na swiecie czlowieka ktory odbierze przeanalizuje i zareaguje na
    bodziec wzrokowy w 1/5 sekundy
    mysle ze sie troche zagalopowales z ta dokladnoscia
    ale dziekuje za obie odpowiedzi

    pozdrawiam
    sebastian