  • Data: 2008-08-15 20:42:00
    Temat: Re: potato gun - broń samoróbka
    Od: "Rockk" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > chciałbym się dowiedzieć jak w świetle polskiego prawa wygląda sprawa
    > broni
    > robionej samodzielnie.
    > Pozdrawiam

    Kiedyś sie trochę takim czymś bawiłem, i zadziwiająco mocne to było. a i
    potrafiło głośno huknąc jak ładunku w lufie nie było. słyszałem o miotaczach
    nawet kapusty !!!

    na pewnej grupie pojawił sie tez małolat co miotał .... zdechłe kurczaki !!
    dobrze widać mu sie lufa uszczelniała pieprzami i miał większą sprawność ;-)
    ale sąsiadom sie nie spodobały głośne huki i miał do czynienia z policją,
    szczegółów nie pamiętam, ale chyba właśnie uznali to za broń, albo za jakieś
    urządzenie niebezpieczne, nie pamiętam.