    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: postrzelony rolnik
    Date: Wed, 22 Nov 2023 17:51:39 +0100
    <ujijai$jru$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1k9x5weglyeaf.1ghqna201mip6$.dlg@40tude.net>
    <ujino5$afp$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1ksuazy94wese$.4f60ree26pvw$.dlg@40tude.net>
    <ujkkh3$hi8$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <x...@4...net>
    <ujktr7$jt9$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ujl2p6$jt9$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <y...@4...net>
    <ujl8au$a9f$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1u2epjtyzsrna$.eqo9vg0xdefl$.dlg@40tude.net>

    W dniu 22.11.2023 o 17:35, J.F pisze:

    > No to widzisz - ponad 7km, a to jeszcze nie jest koniec.

    No to niech znajdzie kogos kto strzelił dyszkę z broni myśliwskiej i po
    problemie. Bo to że ktoś strzelił nawet 8 nabojem o dwukrotnie większej
    energii to w zasadzie tylko potwierdza, że ten o niższej nawet się do
    tej dychy nie zbliża.

    > Bo tez nie o to chodzi. Wiele km.

    10 kilometrów:P Wyraźnie napisał:P

    > Koszty, czy tu jednak miasto w tle, wiec ktos zadbał dodatkowo?

    Ta nie jest otwarta. Taki absurd że dla otwartych nie ma w zasadzie
    żadnych wymagań.

    > Ale moze tam z kałaszem nie wpuszczają, tzn regulamin zabrania :-)
    > I nie strzela sie ze 100m, tylko z 20 .

    Robert na stronie twierdzi że z 50m więc w zasadzie standardowo.
    Wystarczy zakazać popełniania błędów i kulochwytów nie trzeba;)

    > Nie tylko myśliwi jak widać :-)

    To ukraina;) Zresztą jak strzelałem to jeszcze trzeźwy byłem, choć
    przyznam że to nie była strzelnica tylko w zasadzie knajpa w polu.
    Człowiek był młodszy to i głupszy... Akcja przy której naprawdę niemal
    osiwiałem to jak laska na oficjalnej strzelnicy waliła z m16 z
    kolimatorem i nie potrafiła przez niego spojrzeć. Więc się odwróciła i
    powiedziała instruktorowi że nic nie widzi... Z bronią...
    odbezpieczoną... z palcem na spuście... Ukraina... Na sąsiednim torze
    strzalała mafia z automatów. Swoje przywieźli;)

    > No i mamy troche protestów ... a wkrótce wybory ...

    No ale na razie sprawdza się dużo z tego co 10 lat temu było szurstwem i
    wyśmiewane jako aluminiowe czapeczki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!