  • Data: 2023-11-22 11:41:05
    Temat: Re: postrzelony rolnik
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.11.2023 o 11:21, Shrek pisze:
    > O to że jest 5km a robet mówił że 10km i jak mu zwracałem uwagę że
    > raczej się myli to wyzywał mnie od idiotów.

    Wyzwał od idiotów, boś się czepił 10 km, a ja pisałem o rzędzie
    wielkości, a nie 10000000 milimetrach. Od początku Ci pisałem, że nikt
    tego powyżej 4 kilometrów nie mierzy i nie symuluje, bo nikt normalny
    nad tym się nie zastanawia. Problemem jest zrozumienie, ze on leci
    daleko, a nei dokładnie ile milimetrów.

    WAT jest poważną instytucją i nie będę w ogóle poddawał w wątpliwość ich
    badań. Ale to mogą być badania w określonych warunkach. We wzorach masz
    przykładowo gęstość powietrza. Popatrz sobie na wykres związany z
    wysokością. Pewnie 10 km nie osiągniemy.
    --
    (~) Robert Tomasik