  • Data: 2023-11-22 16:28:35
    Temat: Re: postrzelony rolnik
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Nov 2023 15:27:50 +0100, Shrek wrote:

    > Ale nie tym nabojem i nie tą bronią.

    Tym nabojem i tą bronia z tego rekordu.

    Chyba, ze masz na mysli ten nabój Geco, który był zresztą przykładowy
    ... to jaki mówisz tam bedzie maksymalny zasięg?

    > A ja znalazłem źródełko gdzie są podane maksymalne zasięgi.

    Znalazłes. Dzis. A wczoraj to ile ci chodziło po głowie?

    >Dla odmiany robert nie podał nic.

    Moze i nie podal, ale jak widac 7km to jeszcze nie jest szczyt
    możliwosci.

    > Możemy sobie ustalić jak robert poda konkretne dane. Google na temat
    > broni ręcznej o zasięgu 10 km milczy, więc zakładam że ten kłusownik
    > takiej nie posiadał.

    Bo Google bedzie bedzie milczal. Nikt na takie odległosci nie strzela,
    bo i trafienie prawie niemożliwe. Wiec producent nie podaje tabeli
    balistycznej itp. A pocisk jak widac moze dalej zaleciec.

    > Ja polemizuje z konkretną terą roberta o 10 km.

    To powiedzmy "prawie 10km".

    > Kulsona;)

    > Wiem strzelałem;) Dlatego odnoszę się sceptycznie co do
    > niebezpieczeństwa większości strzelnic.

    Myslisz, ze wszystkie inne podobnie zabezpieczone?

    > Chyba że strzelający pijani jak myśliwi;)

    A też sie moze zdarzyc ... tzn myśliwym, na strzelnicy raczej
    rzadziej.

    >W sumie wolę pijanych myśliwych nawet na strzelnicy niż w lesie:)

    W lesie hen daleko drzewa, a za strzelnicą ... nie wiadomo.
    Moze Warszawa ...

    > BTW
    > https://www.facebook.com/photo/?fbid=551529317073668
    &set=pb.100066498142672.-2207520000&locale=pl_PL

    > Coś ubogo tych zabezpieczeń.

    No wlaśnie.
    Ale to "taktyczna".

    > Zwłaszcza że robert pisze o strzelaniu 360
    > stopni a ktoś w opiniach chwalił się serią z "pepeszy", więc o podbicie
    > od odrzutu nie tak trudno.

    Ale pepesza strzelała "pistoletowym" nabojem od TT.
    Nabój dość mocny, ale zasięg raczej mniejszy, poza tym jak blisko
    podejdziesz, to kąt strzału musi byc dosc spory, aby nasyp przeleciał.

    > Za kulochwytem jest boisko:)

    ale za blisko. Przeleci nad.

    > A za drugim to nawet stadion (ale obecnie
    > chyba na tym krótszym tylko strzelają).

    > Akurat jakby doszło do referendum to o wynik jestem spokojny:P Opozycja
    > lubi zwierzaczki a dla pisowca nie ma nic lepszego jak somsiadowi,
    > zwłaszcza bogatemu dopierdolą:P

    No i dlatego referendum może nie być.

    Cos tam mysliwi sie dopominają, żeby wycofac zakaz udziału nieletnich
    w polowaniach ... zobaczymu co wyjdzie.

    J.