  • Data: 2023-11-21 16:20:44
    Temat: Re: postrzelony rolnik
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2023 o 14:35, J.F pisze:
    > A tych przejsc jest tam chyba znacznie więcej, bo zaczynamy od
    > nadzwiekowych.

    Zależy jak dokładnie chcesz to badać. Na samym początku przykładowo gazy
    z lufy "podpierają" pocisk.

    > Breneka chyba ma kiepska aerodynamike ... ale tez moze pare km
    > przeleciec.

    W lesie zawsze trafi w jakiś pień. Ale tu problemem jest strzał poza
    obszar kontrolowany.

    > W nogi to wam chyba regulamin nakazuje i to raczej z innych przyczyn.

    Nie. Jak trafisz w tętnicę udową, to szanse na ratunek też znikome.

    > No jak - poleci, ale przeciez spadnie ?

    Spadnie, ale składowa pionowa będzie właśnie ~20 J, a pozioma też spada.
    Dlatego Policja raczej pistoletowej amunicji używa, a ne karabinów.

    > Ale moze bedzie nie do namierzenia ?

    Może.

    --
    (~) Robert Tomasik