eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoporzebna mi szybka odpowiedz.Re: porzebna mi szybka odpowiedz.
  • Data: 2004-11-25 15:07:27
    Temat: Re: porzebna mi szybka odpowiedz.
    Od: "Doker" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > jeśli oddałeś na gwarancji, a gwarancja tak stanowi (tzn taki jest termin
    > w
    > niej zapisany), to mają prawo - zastanów się, jakie roszczenia zgłosiłeś w
    > MM - gwarancję czy niezgodność? Jeśli zgłaszasz niezgodność, to nie
    > przekazuj sprzedawcy karty gwarancyjnej, coby nikt nie miał wątpliwości z
    > jakiego tytułu sobie rościsz...
    Karty nie mialem. Podstawą był kwit kasowy.
    Czy nadal równocześnie z gwarancją funkcjonuje rękojmia?

    Wlasnie mam w rekach ten kwit oddania do serwisu i tutaj cytat, ktory budzi
    moja watpliwosc
    "Z uwagi na koniecznosc dostarczenia sprzetu do autoryzowanego serwisu
    naprawa zostanie dokonana w terminie nie przekraczajacym 21 dni roboczych
    liczac od daty przejecia sprzetu do naprawy. "

    Czy to oznacza to co mysle? Czyli ze nielegalnie przetrzymnuja moj sprzet
    juz 26 dzien?

    Serdecznie pozdrawiam,
    Doker


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 25.11.04 15:54 Ja
  • 25.11.04 17:09 Alek
  • 25.11.04 17:45 Doker
  • 25.11.04 18:07 Ja

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1