eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoporzebna mi szybka odpowiedz.Re: porzebna mi szybka odpowiedz.
  • Data: 2004-11-25 14:28:16
    Temat: Re: porzebna mi szybka odpowiedz.
    Od: " Ja" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Doker <d...@w...pl> napisał(a):

    > Jeżeli sprzedawca zawiadomiony o niezgodności towaru z umową nie
    > ustosunkował się do żądania kupującego określonego w art.8 ust. 1
    (bezpłatna
    > naprawa lub wymiana) w terminie 14 dni uważa się, że uznał je za
    > uzasadnione.
    >
    > Czy to samo dotyczy moze reklamacji (nie dzialajaca nagrywarka)? Bo mam
    taki
    > problem, ze w media mark trzymaja moja nagrywarke juz 26 dzien roboczy.
    > Powiedzieli ze maja 21 dni + 6 na transport. Czy to prawda?

    Uznał je za uzasadnione to jedno, a sposób załatwienia reklamacji to drugie.
    Podejrzewam, że jak oddawałeś ją do ich serwisu, to podpisałes papier, gdzie
    są warunki załatwienia reklamacji - takie j.w. Powinieneś je mieć też na
    pokwitowaniu. Podpisałeś = wyraziłeś zgodę i czekasz.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1