    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: porzadki i windows 98
    Date: Fri, 09 Feb 2007 14:27:57 +0100
    <eq55s4$43t$2@news.onet.pl> <eq56bv$gfd$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eq56dk$74b$1@news.onet.pl> <eq5792$iis$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eq57ju$al9$1@news.onet.pl> <eq5cfs$2bi$2@inews.gazeta.pl>
    <eq5crd$uh7$1@news.onet.pl> <eq5dpk$7j9$1@inews.gazeta.pl>
    <eq7b59$lsi$1@news.onet.pl> <eq7cm6$nlp$1@inews.gazeta.pl>
    <eq9ogp$5o3$1@inews.gazeta.pl> <eqamlp$97a$2@inews.gazeta.pl>
    <eqatde$9t3$1@inews.gazeta.pl> <eqc170$q0$2@inews.gazeta.pl>
    <eqc72o$obq$1@atlantis.news.tpi.pl> <eqcbkj$dri$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@n...lechistan.com> <eqdhh8$f5$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@n...lechistan.com> <eqevrj$kbv$1@inews.gazeta.pl>
    <7...@n...lechistan.com> <eqfm1r$oli$2@inews.gazeta.pl>
    <u...@n...lechistan.com> <eqhlcl$5kn$3@inews.gazeta.pl>
    <g...@n...lechistan.com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dziwne mam wrażenie - pierwszy raz w życiu mam ochotę komuś dać w tę
    > jego zaplutą, zakłamaną mordę... Tak, chodzi o ciebie - dobrze, że
    > panuję nad swoimi odruchami.
    >
    > Zestawiasz cenę pojedynczej kopii OEMowej wingrozy z trudem napisania
    > takiego systemu - a teraz zgrywasz durnia...

    cena jest adekwatna do wylozonej pracy

    > Przemuś... Mikrosyfowi te jego systemy to sie już kilkanaście razy
    > zwróciły.

    no i co z tego ? to powod by rozdawac za darmo?

    > Producentom linuxa jakoś się to udaje. A jeszcze ponoć wg. propagandy
    > mikrosyfa linuxy stanowią margines rynku - więc tym bardziej powinni
    > plajtować jeden za drugim. A tu - cud. Istnieją i mają się dobrze.

    no to uzywaj linuxa nikt Ci nie broni.
    Dziwne ze jakos si enie przypierdalasz do cen platnych wersji linuxow
    ktore przewyzszaja cene 300 zł za jaka jest oferowany windows..

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)