  • Data: 2007-02-06 21:53:48
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent wrote:

    > mysle ze pierd. od rzeczy ma pewne granice,

    Też się z tym zgadzam.

    > jak bys uzywal linuksa to daltego ze taki produkt wybrales jak bys
    > wybral windowsa i nie raczyl za niego zaplacic wtedy gdybys mial taki
    > obowiazek wowczas bys pozbawil go naleznego zysku.

    Czyli wg Ciebie sama czynność skopiowania programu pozbawia kogokolwiek
    zysku? Dobre :)

    Otóż, piracąc Windows'a, pozbawiasz Microsoft zysku dokładnie w ten sam
    sposób, co kupując OS X, bądź używając darmowego Linuksa. Dlatego
    argument o tym, że pirat pozbawia zysku, a zatem i kradnie, możesz sobie
    okdr. A także wszelkie wyliczenia ,,strat'' producentów na tej podstawie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak