    From: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: popełniłam przestępstwo
    Date: Thu, 30 Sep 2004 19:48:30 +0200

    Użytkownik Ania napisał:

    > umażać. Od początku przyznałam się do winy i byłam gotowa oddać pieniądze o
    > które się wtedy wzbogaciłam (400zł), decyzja sądu była dla mnie szokiem.

    > Dlaczego nie przychylił się do mojej prośby??

    Przestępstwo przestępstwem .. to, że minął czas nic nie oznacza ...
    załóżmy , że przestępstwo popełnione przez ciebie w skali od 1 do 10 w
    zakresie szkodliwości społecznej wynosi 2 ... Morderstwo 8 ... Uważasz,
    że tylko dlatego, że minęło ileś lat morderca nie powinien odpowiedzieć
    za swój czyn ...
    Mwisz o okolicznościach "łagodzących" , które sąd może wziąć pod uwagę
    ... przyznałaś się, wyjasnienia składasz ... ułatwiasz śledztwo ...
    Sąd podją decyzję, że skoro popełniłaś przestępstwo, winnaś być za nie
    ukarana ... (zastanawiałbym się nad przedawnieniem, ale nic konkretnego
    nie napisałaś ... choć artykuł KK z którego cie oskarżają) ...

    > 1. czy mogę wnieść apelację by rozpatrzono mój wniosek indywidualnie?

    Jeśli działaliśćie wspólnie/w porozumieniu to nie widzę takiej potrzeby,
    choć istnieje możliwość wyłączenia tej sprawy do odrębnego postępowania
    ... wszystko zależy od okoliczności ... - za mało szczegółów ...

    > 2. ile razy można się odwoływać i czy to ma w ogóle sens?

    Do momentu kiedy skończy się możliwość odwoływania (instancje) ...
    Pytanie jednak mi sie nasuwa - od czego sie chcesz odwolywac ?
    Powiedzialas POPELNILAM PRZESTEPSTWO ... chcesz sie odwolac od tego, ze
    zostaniesz za nie ukarana ?

    > 3. jeśli dojdzie do rozprawy i zapadnie wyrok to czy dowie sie moj
    > pracodawca?

    Jesli wyrok zostanie opublikowany w prasie (moze byc) to moze sie dowie
    ... Jesli z jakiejs przyczyny poprosi cie o zaswiadczenie o
    niekaralnosci - moze sie dowiedziec ... Jesli podczas postepowania
    zazyczy sobie ktos wywiadu srodowiskowego i np dzielnicowy wpadnie ci do
    domu - pracy - moze sie dowiedziec, ze jakies postepowanie ma miejsce ...

    > nie pracowałam będąc w prokuraturze i na akcie oskarżenia
    > widnieję jako bezrobotna czy sąd mimo to mnie "znajdzie" i wyśle wyrok do
    > pracy?

    A jaki mialby cel ? Chyba ze wyrokiem zakaze ci np prowadzenia jakiejs
    dzialalnosci , pracy w jakims charakterze ...

    > Prosze o wskazowki co mam zrobic ewentualnie kontakt do adwokata z W-wy
    > który podjałby sie mnie bronic.

    Bronic przed czym ? Sama twierdzisz ,ze jestes winna ... ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900