  • Data: 2003-06-09 19:48:05
    Temat: Re: ponownie pytanie o urlop
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    no to wpadłem.
    oczywiście chciałem napisać: "mylisz się: SPOSÓB również się liczy", ale
    wyszło inaczej (może dam sobie PLONK!a albo coś). ewidentnie za dużo się
    uczę :(

    z pomysłu jak najbardziej możesz skorzystać. daj znać o efektach.

    dużo wiesz o prawie pracy. to talent od bozi czy jesteś głowną kadrową? :)))

    pozdrowienia
    Marcin