    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy!
    Date: Fri, 23 Feb 2007 08:58:53 +0100

    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1172157539.036496.305730@m58g2000cwm.googlegrou
    ps.com...

    > No tak! Tez o tym myslalem! To byloby idealne rozwiazanie! Tylko jak
    > to zrobic?! Juz czesciej w pracy bywac nie moge, bo niedlugo tam
    > zamieszkam! Klocic sie nie mam sily, poza tym odnosze wrazenie ze ona
    > wlasnie na to czeka! Nie moge sie zaczac z nikim spotykac, bo zacznie
    > sie mscic i w ogole nie da mi rozwodu! Wiec co mam robic? Moze
    > podsuniesz mi jakies pomysly?

    cokolwiek nie zaczniesz robic musisz miec na to dowody, i musi to byc z
    jej winy

    opisze ci jak zalatwila zona mojego kupmla
    poznali sie jak ona miala 18 ona ze 3 lata starszy, chciala slubu wiec
    okolo 20 sie pobrali, rok poznije dziecko, do tego momentu wielka milosc,
    ona oczywiscie sie uczyla ona zarabial, po porodzie, odstawila go od
    "cycka" dopuszczany byl raz na jakis czas ;)
    wtedy jej sie zapragnelo odzyskac stracona mlodosc, pani studentka zaczela
    imprezowac, on zarabial, skonczyla jedna szkole szkonczyla druga szkole
    wszystko za jego kase, bylo raz lepiej, raz gorzej, samochod dla niej,
    mieszkanie itd, w koncu urzadzil jej gabinet zgodny z jej studiami, jak
    zaczela zarabiac

    ona zlozyla pozew o rozwod, i tu najciekawsze, okazalo sie ze od roku
    chodzila do poradni dla maltretowanych kobiet, nazbierala kwitow, swiadkow
    w postaci swoich rodzicow, i dostal ultimatum, albo rozwod na jej
    warunkach, albo rozwod z orzeczeniem jego winy i walka na noze, dla dobra
    dziecka i swojego zgodzil sie na jej warunki, znaczy sie zabrala wszystko
    i jeszcz splaca ja z mieszkania ktore on kupil, alimenty oczywiscie tez
    placi a ona jeszcz nastawia dzieciaka przeciwko niemu

    przemysl wszystko dobze i zanim pojdziesz do sadu, przygotuj sie do tego
    odowiednio