  • Data: 2003-03-05 17:10:57
    Temat: Re: pomiary predkosci, mandaty, podstawa prawna
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:Q3q9a.43844$AV5.559895@news.chello.at...

    > tak ale z drugiej strony to moze prowadzic do naduzyc,

    Może.I co dalej?

    >policjant zatrzyma cie za rzekome przekroczenie predkosci o 10km na
    godzine, to juz jest
    > karalne,

    Znasz taki przypadek?
    Wiesz ile roboty jest ze sporządzeniem wniosku do sądu grodzkiego?
    Nie wyobrażam sobie sądu który bez odczytuu radaru ukarałby za przekroczenie
    o 10km ale mogę sobie wyobrazić jeśli prędkość zostaóła przekroczona o 100
    albo 200% a o takich przypadkach mówimy.

    > po prostu chodzi mi o to ze skoro sa radary to wlasnie po to aby nie
    opierac
    > sie na wskaznikach tylko na miernikch predkosci,

    A z poprzedniego mojego postu wynika o co mi chodzi.

    Leszek

    GG 1631219
    "Zdrowy rozsądek zostaw w szatni przed
    wejściem na salę sądową"