  • Data: 2003-03-05 19:20:42
    Temat: Re: pomiary predkosci, mandaty, podstawa prawna
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:rpec6vgtks0us4h7432kl1hfurgn1vq454@4ax.com...
    [ciach]

    dzieki za wyczerpujace informacje, o cos takiego mi mniej wiecej chodzilo,
    sprawa nie dotyczy mnie, jest rozwazana na gruncie czysto teoretycznym, ja
    mialem kiedys taki przypadek ze zostalem zatrzymany, majac jakies 120-130 na
    80 mozliwych, ale policjant sprawdzil moja trzezwosc i udzielil upomnienia
    slownego :), nawet dokumentow nie sprawdzil, dziwi mnie tylko fakt ze
    policjant moze wlepic mandat na takiej podstawie, chociaz z drugiej strony
    chyba nie zdarza sie to zbyt czesto, bo zdaja sobie sprawe z tego ze dosc
    trudno jest taka egzekucje (mandatu) przeprowadzic