  • Data: 2003-03-06 22:43:09
    Temat: Re: pomiary predkosci, mandaty, podstawa prawna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No dobra. Prawie mnie przekonałeś. Tylko, że teraz mam inny problem
    praktyczny. By określić czy pojazd jadący przede mną oddala się, muszę się
    do niego zbliżyć na rozsądną odległość (zakładam, że gość radiowozu nie
    wyprzedza). A żeby się zbliżyć, muszę jechać szybciej od pojazdu
    poprzedzającego. No to zanim będę w stanie stwierdzić, że on jedzie szybciej
    niz. dozwolona prędkość, to jednak muszę sam złamać ten przepis i go
    dogonić.