eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolkomtel i 3 złote:) › Re: polkomtel i 3 zlote:)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.t
    pi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polkomtel i 3 zlote:)
    Date: Mon, 22 Nov 2004 23:19:09 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <cntonh$al0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cnlrog$akc$1@nemesis.news.tpi.pl> <cnmqt5$1eu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cnn96g$1i$1@inews.gazeta.pl> <cnna4q$210$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cnnb1t$5u8$1@inews.gazeta.pl> <cnnhsc$5vl$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cnnrlr$8up$1@inews.gazeta.pl> <cno15l$3p7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cno2sh$6ao$1@inews.gazeta.pl> <cno4fs$nj0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cnohdr$4vq$1@nemesis.news.tpi.pl> <cnoie5$9ku$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cnsg0g$etf$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: axy142.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1101162033 10912 83.27.110.142 (22 Nov 2004 22:20:33
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Nov 2004 22:20:33 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:257328
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cnsg0g$etf$1@korweta.task.gda.pl...
    >
    > Pozwolenie, by operatorzy podskubywali klientów na kilka- kilkanascie
    > czy więcej złotych bez żadnych konsekwencji jest jeszcze bardziej bez
    > sensu.

    Naprawdę nie rozumiesz, że to panienka z okienka pocztowego popełniła
    błąd?

    > Dla kilku złotych można sie ugiąć - jaka jednak gwarancja, że
    > nastepnym razem nie bęzie kilkaset?

    Demagogia w czystej postaci. Zapisz się do samoobrony.

    > Operator ma roszczenie do poczty

    Roszczenie względem Poczty to ma klient, który zlecił Poczcie przekazanie
    określonej kwoty na konto operatora. Poczta przekazała mniej i to jest
    powód do reklamacji tej usługi.

    Operator nie ma do Poczty żadnego roszczenia bo nie łączy go z Pocztą
    żaden stosunek prawny.
    Roszczenie za to ma do klienta, który ma zapłacić za usługi. Sprawą
    klienta jest jak to zrobi: czy w kasie operatora, czy przelewem bankowym
    czy przekazem pocztowym czy jeszce inaczej. Ważne jest tylko to żeby
    określona kwota znalazła sie NA KONCIE OPERATORA przed upływem terminu.

    > Znam przypadek, w którym operator
    > właczył i naliczył opłatę za niezamówiona usługę, kazał zapłacić, a
    > odliczyc chciał po kategorycznym żadaniu dopiero od następnego rachunku.

    Ale o co chodzi? Co to ma wspólnego z wątkiem?

    > No comment.

    Tys prowda!

    Alek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1