eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolkomtel i 3 złote:)Re: polkomtel i 3 złote:)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polkomtel i 3 złote:)
    Date: Sat, 20 Nov 2004 19:06:58 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <cno15l$3p7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cnlrog$akc$1@nemesis.news.tpi.pl> <cnmqt5$1eu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cnn96g$1i$1@inews.gazeta.pl> <cnna4q$210$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cnnb1t$5u8$1@inews.gazeta.pl> <cnnhsc$5vl$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cnnrlr$8up$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gprs8.idea.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1100974072 3879 217.116.100.250 (20 Nov 2004 18:07:52
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Nov 2004 18:07:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:256820
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...org> napisał w
    wiadomości news:cnnrlr$8up$1@inews.gazeta.pl...
    > > A dla mnie polkomtel po prostu nie chce ruszyć d**y tylko twierdzi, ze
    nie
    > > dotarło - nie jest skory również do przeprowadzenia jakiegokolwiek
    dowodu -
    > > niech prześle ksero wyciągu ze swojego rachunku bankowego - to ok - a ty
    > > chciałbyś, aby konsument przedsiębiorcy wierzył na słowo....

    > Nie. Ja znam zarówno teorię, jak i praktykę. I wiem, ze o wiele bardziej
    > prawdopodobne jest to, że niedysponentka PP pomyliła sie w przepisywaniu
    > z kwitka do programu, niż to, że duży klient banku z masowymi
    > płatnościami coś przegapił.

    Nie twierdze, że to Polkomtel nawalił, nie twierdze, że mniej prawdopodobnym
    jest, by to na poczcie się kasjerka rąbnęła - twierdzę, że nie ma podstaw,
    by przerzucać na konsumenta ciężar wyjaśnienia sprawy - ten wykazał się
    dobrą wolą, przesłał dokument uprawdopodobniający prawidłową wpłatę -
    Polkomtel nie zrobił nic - i w tym tkwi problem - dla Polkomtel zbyt dużym
    kosztem jest zdobycie stosownego dokumentu, że wpłata jest w nieprawidłowej
    wysokości, jakiekolwiek oświadczenie banku - nic. Po prostu zadzwonili.
    Nawet nie ma stanowiska na piśmie. Moim zdaniem, to Polkomtel wywodzi skutki
    prawne z faktu wpłacenia 3pln mniej - do bólu będę przywoływał szatańską
    cyfrę. Poza tym zwracam uwagę na 485 kapcia. Nie wystarczy oświadczenie
    strony - nie widzę więc także podstaw, żeby to konsument musiał jako jedyny
    ponosić koszty wyjaśniania sprawy.

    > A tak przy okazji - widziałaś kiedyś, jak wygląda wyciąg bankowy u
    > takich klientów? :-)
    nie wiem - moze mnie uswiadom

    > Cięzko Ci będzie w życiu.... Na jednym wygranym procesie daleko nie
    > zajedziesz.

    masz racje - Polkomtel w SOKiK to także przypadek.

    p.
    W,



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1