eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolkomtel i 3 złote:)Re: polkomtel i 3 złote:)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polkomtel i 3 złote:)
    Date: Sat, 20 Nov 2004 12:33:51 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 61
    Message-ID: <cnna4q$210$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cnlrog$akc$1@nemesis.news.tpi.pl> <cnmqt5$1eu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cnn96g$1i$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gprs8.idea.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1100950500 2080 217.116.100.250 (20 Nov 2004 11:35:00
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Nov 2004 11:35:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:256725
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...org> napisał w
    wiadomości news:cnn96g$1i$1@inews.gazeta.pl...
    > > 1. Co najważniejsze - zapłaciłeś
    > poczcie polskiej
    słusznie, ale uprawdopodobniłem, że polkomtelowi (przedstawiony odcinek
    pocztowy polkomtelowi) - zobacz jak umowa reguluje sposoby płatności - jest
    poczta!


    > > 2. To operator ma udowodnić, że było inaczej
    > zapis w księgach rachunkowych + dokumentach banku obsługującego operatora
    przeciez polkomtel nie wykazał - a powinien jesli chce cokolwiek rościć. 6kc
    misiu


    > > 3. Tu uprawdopodobniłeś, że było tak jak mówisz
    > ??? W jaki sposób?
    odcinek pocztowy

    > > 4. Operator nie ma prawa przerzucania na ciebie obowiązku wyjaśniania
    > > sprawy - art.6kc jest bezlitosny!
    > Z tego wynika, że operator sprawę juz wyjaśnił.
    tak, ale nie przedstawił niczego dłużnikowi - dalej 6kc - nie wystarczy
    oświadczenie

    > > 5. Nie dyskutuj z konsultantami - pisz reklamacje i składaj za
    > > potwierdzeniem odbioru z datą i pieczątką w salonach plusa. Odpowiedź
    masz
    > > na piśmie, więc byle czego tak chętnie nie napiszą.
    > Przeczytaj sobie najpierw, co oznacza słowo REKLAMACJA w przypadku usług
    > telekomunikacyjnych
    powiedz mi mój guru więc, jak przeprowadzisz dowód co do stanowiska
    operatora z rozmowy telefonicznej a jak z pisma - co uważasz za lepszy
    dowód:
    - przesłuchanie strony: "Konsultant powiedział coś jakby....."
    - dowód z pisma: "Działając na podstawie.... Polkomtel S.A. oświadcza...."
    nie ograniczaj się do odpowiedzenia na pytanie kto ma rację, lecz na pytanie
    jak problem rozwiązać.

    pełnomocnictwo także można wydać w fomie ustnej - ja jednak będąc
    pełnomocnikiem wolałbym formę pismemną - mimo wszystko jest ważne - podobnie
    reklamacja - można zgłosić telefonicznie etc. tylko jak dowodzić co operator
    oświadczył, skoro nie ma się stanowiska na piśmie? Oświadczenie strony,
    nagrasz rozmowę, będziesz czatował ze świadkiem przy telefonie na rozmowę z
    konsultantem, czy może przesłuchasz pracownika polkomtel w charakterze
    świadka?

    Zanim zaczniesz się przechwalać swoją wszechwiedzą nt. prawa
    telekomunikacyjnego oraz ważności składanych oświadczeń, przejrzyj sobie
    kapcia i zastanów się, co byś ty zrobił we własnej sprawie - dokonanie
    ważnej czynności prawnej to żadna sztuka - w przypadku sytuacji spornej
    sztuką jest dowód, o którym nie masz pojęcia.

    pozdrawiam
    W,





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1