  • Data: 2006-08-02 16:01:40
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Wiesz, mało komu biegnącemu z _zabawką_ przyjdzie do głowy, że
    > krzyknięte gdzieś z tyłu "stój bo strzelam" odnosi się właśnie do niego.
    IMHO powinno. Nawet gdy biegnie bez zabawki.

    > Jasne, ty oczywiście na każde "policja - stój bo strzelam" padasz
    > plackiem na ziemię.
    Nie padam, ale raczej obejrzałbym się i zatrzymał.

    > A potem kumple mają ubaw, bo to oni krzynkęli ;->
    Wiesz, w moim wieku to już z takich dowcipów ludzie powyrastali dawno, a
    jeśli to nasze dzieci, to niech się cieszą. :-)

    > W tym drugim przypadku musiał zachowywać się jak bandyta, bo to była
    > jego rola - nigdy o aktorach nie słyszałeś?
    A widziałeś kiedyś jak wygląda miejsce w którym kręci się film?

    > Heh, przypomina mi się scenka z któregoś z filmów "Zabójcza Broń" -
    > nadgorliwiec nie zauważył kamer i reżysera i się rzucił na bogu ducha
    > winnego aktora...
    No tak (filmy niezłe), ale ponoć to nie za dobrze kreować sobie
    światopogląd na podstawie filmów? ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____