  • Data: 2006-08-02 08:34:17
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    R2r napisał(a):

    > A czytajże uważniej! Do obrony.

    masz na mysli przekroczenie granic?
    no to juz - jezlei przekroczenie nie bedzie mialo miesca - bedzie wina
    niedouczonego prokuratpra ale to nie prawo a prokuratora trezba zmienic.
    Zmiana prawa zezwoli na morderstwa w sweitle prawa. Wiecej masz na stronce.

    > Znaczy dobry, czy zły? :->

    no domysl sie :)

    > Wyrok wydają prawnicy, sądy. Ja się chcę móc skutecznie bronić. I tyle.

    i mozesz, przeczytales artykul ktory jest na www.zbigniewziobro.ORG czy
    opierasz swa wiedze na konferencjach ministra?

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl