  • Data: 2006-07-29 19:03:32
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale taką blokadę trzeba zorganizować rozważnie i inteligentnie. Rozwagi
    > initeligencji stawiającym tę "blokadę" ewidentnie zabrakło.

    A moze po prostu zabraklo czasu i sprzetu co?

    > Były podawane różne "wersje". A wersja z próbą staranowania policjanta
    > motocyklem(!) wydaje mi się bardziej naciągana od innych.

    Poniewaz bo?

    Mnie tez z kolei najbardzij naciagna wyfdaje sie wersja, ze on uciekal
    przed policja, bo nie odebral jeszcze prawka kat. A. Ja po ptrostu nie
    jestem w stanie zrozumiec, jak mozna podejmowac dla takiej blahej rzeczy
    jakiekolwiek ryzyko.

    > Sugeruję, że ów policjant - podobnie jak ty - był pozbawiony nie tylko
    > wyobraźni ale i podstawowej wiedzy na temat praw fizyki.

    Policjant nie musi byc fizykiem.

    A ja sugeruje, ze 10-krotnie durniejszy od tego policjanta byl
    motorzysta.

    > Pociskom z ręcznej broni palnej dość daleko nawet do pierwszej prędkości
    > kosmicznej, więc nie odlecą - tylko wrócą. A zasięg w poziomie będą
    > miały praktycznie taki sam.

    O rany. Straszne.

    > Że bajki opowiadają. Rozpoznawanie bandytów bo kategorii pojazdu, jakim
    > się podczas napadu posłużyli?

    Daltego chceili go zatrzymac, zeby nie popelnic bledu. Motor i vczlowiek
    na nim to za malo, zeby kogos "skazac" -- po to byla blokada. Radiowz.
    Oznakowanie. Sygnaly.

    > M.in. są dwie niewinne ofiary.

    Tak. rowerzystka. I policjant, ktorego nazywaja morderca.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m