  • Data: 2006-07-29 09:14:43
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R." wrote:

    > aaa teraz rozumiem twoje rozumowanie, policjant uzyl broni w celu
    > odparcia bezposredniego zagrozenia uraty zycia motocyklisty przez jego
    > samego. I juz wszystko jasne, dziekuje za wyjasnieneie.

    Nie, dalej nic nie rozumiesz. Ale mnie to nie dziwi. Inaczej -- nie tyle
    nie rozumiesz, co masz swoja wersje. Ja mam swoja wersje. I nie jestesmy
    sie w stanie przekonac, bo nie przyjmujemyracji drugiej strony.

    Ja ni eprzyjmuje twoich racji bo zakladam jakis schemat dzialanai i
    jajas sytuacje. Dostepne dla mnie sa jedynie te info, ktore so w
    mediach. Staram sie nie gdybalizowac -- bo jestem swaidom, ze te
    informacje tez sa w pewnym zakresi manipulowane..

    Zawsze mama bedzie mowila, ze syn byl kochany i niegrozny. Brat, ze ma
    swiadkow na to. A ojciec potwierdzi, ze ta cala sprawa jest tak samo
    oczywista jak to, ze rok temu ufo porwalo im krowe -- tylko media
    przeklamuja.

    Zawsze policja bedzie starala wyjsc z twarza z takich sytuacji. Nie poda
    przeciez, ze zastrzeliligo ot tak. Ale tez spoczywa na niej obowiazek
    wykjasnienia sytuacji przez sledztwo(?) w sprawie.

    A to ajk bylo na prawde to wie jeden aniol-motocyklista i strzelajacy
    policjant.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m