  • Data: 2006-07-29 09:33:17
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R." wrote:

    > to i tak nie mozna wykonac wyroku.

    To co ty nazywasz wyrokiem, ja nazwe proba zatrzymania

    > Bo strzal w taki sposob to pewny wyrok.

    Wcale nie pewny. Chyba, ze przedstawisz jakis raport, wytyczne,
    jakikolwiek urzedowydokumment stwierdzajacy, ze strzal do uciekajacego
    motocyklisty to pewnywyrok.

    Jesli nie ma czegos takiego, to nie ma pewnosci.

    > Zadne gdybanie nei zmieni sytuacji. nalezy zlapac i surowo ukarac.

    Podjeto srodki, by zlapac. Niestety nie ma juz kogo karac.

    > ale jak cie minie to juz nie, zgodzisz sie mistrzu drogi? :)

    No jak mnie minie to bede rozsmarowana plama na asfalcie, zgodzisz sie
    mistrzu ;)

    Przypominam, ze twoje zalozenie, ze osoba zdazy uskoczyc jest rownie
    pewne, co "pewny wyrok"

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m