  • Data: 2004-12-04 11:10:45
    Temat: Re: policja w Siemianowicach Śląskich
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 16:41:55 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > sędziego czy opskarzonych?

    A jakie to ma znaczenie?

    > niektóre
    >
    > a nie wydaje sie Panu dziwne gdy dziewczyna ktora zglasza gwalt
    > nie ma sincow? CHocby od samego wyrywania sie napastnikowi takie slady
    > by powstaly. Nie ma sladow?
    > a moze sie dziweczynie podobalo?
    > nie wyrywala sie , pozniej przekalkulowala sprawe (meś i tp sprawy) i
    > oskarzenie.

    To czy się jej podobało nie ma znaczenia dla oceny czy było zgwałcenie czy
    nie.
    a brak śladów może być spowodowany np tym, że nie stawiała oporu
    fizycznego.

    > przy gwalcie, jak wyzej. Dobra odbukcja wszystko wykaze.

    Co konkretnie wykaze? Wszystkie ślady "gwałtu" moga powstać przy
    dobrowlnym stosunku

    > to on. facet nie ma alibi, ale telefonu nie znaleziono. Zgodnie z twoją
    >
    > Odpowiedz najpierw na moje.
    >
    > Tu jedna uwaga, osoba myslaca zauwazy ze np gdyby mnie uderzyl sam by
    > mial slad na rece.

    Slad po uderzeniu? A jak miał rękawiczki?

    --
    Falkenstein
    skazania.