  • Data: 2018-03-06 17:16:46
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Robert twierdzi, ze mogą, a powód z zakresem czynności nie musi być
    > powiązany. To trochę inaczej, niż piszesz.

    Robert twierdzi, że powód nie musi być prawdziwy, bo rozporządzeni
    wymaga podania "powodu" a nie "prawdziwego powodu".

    BTW - jak już mam policjanta na linii.

    Jak to jest z postawą policjanta podczas wykonywania hymnu -
    niekoniecznie przez niego. Rozumiem, że jak jest demonstracja i się
    akurat demonstranci napieprzają z policją, to ciężko od nich wymagać
    postawy zasadniczej. Natomiast wielokrotnie widziałem, że demonstranci
    stali na baczności i wykonywali hymn (w sposób zorganizowany, kulturalny
    i często z podkładem muzycznym) a policjanci... w sposób demonstracyjny
    prezentowali postawę spocznij (przynajmniej według standardów wojskiwych
    - ręce z tyłu nogi rozsunięte). Wygląda na to jakby to było wymagane
    jakimś regulaminem, bo wydaje mi się, ze odruchowo przynajmniej częśc
    powinna przyjąć postawę zasadniczą. Jak w Toruniu trzech stanęło na
    baczność i salutowało, to aż ich w gazetach pokazywali (ciekawe czy
    mieli przez to kłopoty).

    Tak off topic -ale po prostu ciekawy jestem, więc jakbyś mógł wyjaśnieć
    to z góry dziękuję.

    Shrek