  • Data: 2024-05-30 14:42:35
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2024 o 13:50, Shrek pisze:
    > Bo jak dla mnie zarówno jedno jak i drugie to niezbyt precyzyjne
    > określenie tej samej czynności czyli zawiadomienia o możliwości
    > popełnienia czynu zabronionego czy jakoś tak.

    A nie zastanawiałeś się nigdy, jak to jest, że jak zgłosisz, że Ci
    ukradli motocykl telefonicznie, to Policjant domaga się przyjścia do
    jednostki? Powinno Ci to dać coś do pomyślenia, że to nie jest to samo.
    A przecież już po zgłoszeniu rozsyłany jest komunikat o poszukiwaniach.

    Zgłosić możesz wiele rzeczy przestępstwami nie będących. Niedziałające
    światła kierujące ruchem. Wałęsającego się psa. Zaginięcie osoby. Wyrwę
    w jezdni. Nawet niewywiązanie się z umowy.

    Ale zawiadomienie o przestępstwie powinno już dotyczyć przestępstwa. Są
    jeszcze zawiadomienia o wykroczeniach.
    --
    (~) Robert Tomasik