  • Data: 2024-05-30 18:30:36
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wątpię, byś mówił prawdę, albowiem po 60 minutach do dyżurnego, który by
    > nie wprowadził tych danych do systemu dzwoni Wojewódzkie Stanowisko
    > Kierowania z "awanturą".

    A skąd kierownictwo ma wiedzieć, że szrek od 1,5 godziny siedzi w
    poczekalni aż ktoś od niego zawiadomienie przyjmuje?

    > To są dwie zupełnie różne czynności. Zgłosić możesz telefonicznie,
    > dowolnemu przypadkowo napotkanemu policjantowi, emailem i co tam sobie
    > jeszcze wymyślić zdołasz. Nawet jest taka aplikacja Krajowa Mapa
    > Zagrożeń i tam też możesz zgłosić.

    To teraz podaj podstawę prawną takiego rozróżnienia. NIe wykluczam że
    masz rację, ale o ile "Zawiadomienie" to czynność mająca swoją definicję
    w prawie to "zgłoszenie" to nazwa nieformalna i to że ty ją rozumiesz
    inaczej a ja inaczeej nie powoduje że ktoś z nas ma automatycznie rację
    - dlatego grzecznie cię zapytalem co przez to rozumiesz i dostałem to co
    poniżej...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!